ОШ "Никола Тесла", Винча

esdnevniklogo
large Google Classroom
rasporednastave 1
asdad

♥ ОШ "Никола Тесла" Винча ♥

za osmake

logo mpntr.png
1 39 (2)

Бројач посета

1962405

Учење на даљину

ucenje na daljinu

Изградња ОШ „Никола Тесла” у Лештанима

 

20210327 201201

COVID - 19 едукативни материјал

Календар

пон уто сре чет пет суб нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Из Манифеста за школске библиотеке

Школску библиотеку треба водити са јасно устројеним програмом. Програм библиотеке треба осмислити имајући у виду далекосежни програм и потребе школе, и он треба да одражава њен дух, дугорочне и краткорочне циљеве као и њену стварност. Један од најважнијих показатеља учинка могу бити  корисно оруђе за праћење и вредновање степена остваривања дугорочних циљева библиотеке.

Показатељи коришћења:

  • Број позајмљивања по члану школске заједнице
  • Укупан број посета библиотеци по члану школске заједнице
  • Број позајмљивања по библиотечкој јединици ((стопа обрта извора)
  • Број позајмљивања по радном сату
  • Референсна питања по члану школске заједнице
  • Употреба компјутера

Показатељи за изворе:

  • Укупан књижни фонд по члану школске заједнице
  • Број расположивих терминала/компјутера по члану школске заједнице

Квалитети и вештине школског библиотекара:

  • Способност да позитивно и без предрасуда комуницира са децом и одраслима
  • Способност сагледавања потреба корисника
  • Способност за сарадњу са појединцима и групама, унутар и изван школске заједнице
  • Познавање и разумевање културне разноликости
  • Познавање теорије и методологије учења
  • Поседовање информационих вештина и коришћења информација
  • Познавање материјала који чине библиотечку колекцију и начина на које им се приступа
  • Познавање књижевности, медија, културе намењених деци
  • Познавање и практична знања у области управљања и маркетинга
  • Познавање и практична знања у области информационих технологија